tisdag, oktober 1

felix da bomb

Hallelåja! Seg på att blogga? jotack, haha...
Nä okej, seriöst, nu ska jag inte påstå att jag kommer bli bättre på det men äsh! Uppdaterar när ja känner för det helt enkelt.

Och vad har hänt på senaste? Tja, jag har hunnit bli rödhårig! Det var väl intressant att veta? Nä ärligt talat så händer det inte mycket annat än att jag vaknar omänskligt tidigt varje morgon för att sticka iväg och jobba i 8 timmar för att sedan åka hem, gå med hunden, äta och sen sova för att kroppen orkar helt enkelt inte med att va vaken efter 8 på kvällen, nä men. Ta det inte som ett klagomål (utom morgonen...) Gillar faktiskt mitt jobb som jag tyvärr slutar på den sista oktober:( 
MEN with endings come new beginnings och jag ska förhoppningsvis bli matte till en liten valp :D Oroa er inte, jag kommer ALDRIG släppa iväg Felix för alla pengar i världen, han ska bara få sig en liten polare. Tror han kommer bli lite tjurig i början men sen blir han nog glad! :D

Har för övrigt beställt lite nagelgrejer och även lite hårgrejer. Bland annat Shampoo och Balsam från Bed Head! Sved i börsen men äääh va gör man inte för lite finare hår:)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar