torsdag, september 12

Louder than a lion

Hej på er! tänkte att jag skulle uppdatera bloggen lite såhär på kvällskvisten. Tänkte göra naglar på mig själv idag faktiskt. Även fast jag inte bryr mig om att bli skitig så hatar jag att ha smutsiga äckliga naglar, fruktansvärt äcklande och vidrigt.. Jag jobbar ju som sagt på Skanska just nu, ett byggföretag som bygger ett patienthotell precis bredviv Sunderby sjukhus.
Måste säga att jag är tacksam att jag fått jobbet där. Även fast jag är den ända tjejen så är det så sjukt kul och lärorikt att arbeta därborta. Nästa helg ska jag på min allra första "firmafest" också, ska bli spännande!

I övrigt har det inte hänt mycket. Eller jo kanske men inget som är värt att nämna haha. Sitter och spekulerar över dedär snacket om Miley Cyrus och hennes "Twerk" på WMA galan. Jag tycker hon är sjukt grym och modig som kan stå på scen och uppträda så, det är sånt som kallas för showbusiness, varför är det så svårt att förstå? Varför snackar inte folk om Lady Gaga som kom in som en låda istället? Snälla nån. Miley är jävligt grym på att sjunga och bara bra att provocerar litegranna, får ju människor att börja prata med varandra i dessa dystra tider, och vem fan bryr sig om det? Jag säger GO MILEY!

Bilderna är från när jag är höögt uppe i en kran, sjukt kul när det började svajja av. Trodde ibland att man skulle välta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar