fredag, juli 19

tattoo

Hejsan hejsan!
Har lyckats sova aaaalleles för länge igen, dock inte lika länge som igår då jag vaknade halv 3 på dagen... Idag klev jag upp kring 1 istället - helt ok!

Jag är alltså arbetslös och har ingen skola framöver vilket betyder att jag är jävligt rastlös och har iprincip all tid i världen att göra ingenting. Nä jag har faktiskt sökt jobb och så men det går inte riktigt som jag vill, med andra ord så går dom vidare med sitt sökande. Så less blir jag faktiskt.
Eftersom jag har så mycket tid tänkte jag koncentrera mig på träningen istället, har det gått? näe. Det kommer väl också inom en snar framtid..

Jag vill verkligen boka tatueringstid, har gjort min första tatuering för någon vecka sen, ett litet hjärta på handleden och nu vill jag ha meeeer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar