måndag, juli 22

Jobb

Tjeeena!
Nu har jag visat mina förra läsare till denna blogg istället. Hoppas det inte blev för bökigt för er!

Har för övrigt varit i lappträsk och flakasand i helgen. Det var helt okej men trött var man när man åkte dit klockan 2 och kom hem först klockan 7 morgonen därpå. Nåja jag har fått sova en del iallafall:)

Jag börjar jobba den 5:te augusti på Skanska. Ett byggföretag som för tillfället har ett bygge brevid Sunderbysjukhus. Tror det är nå slags sjukhushotell som byggs. Får se vad man får för arbetsuppgifter. Spelar ingen roll för mig egentligen tycker det låter skitkul oavsett:D Tråkigt att det bara är ett sommarjobb i en månad dock, bara att fortsätta söka vidare efter det. Jobben vill inte åt mitt håll alls:( 
Nåja, taggar för den 5:te och sen får jag se vart livet tar mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar